دیجیتال به روز

دیجیتال به روز
*بـــا افــتخــار خـــوش آمــدیــد* 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

تبـــادل لینـکــ غیــر فعــال اســـت . مدریــت وبلاگـــــــــــ






کارشناسان بر اساس یک بررسی جدید لیست بهترین دوربین دیجیتالی حرفه‌ای مخصوص کاربرانی که به‌تازگی عکس‌برداری حرفه‌ای را آغاز کرده‌اند، منتشر کردند.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از فارس، این روزها دوربین‌های دیجیتالی فراوان با قابلیت‌های مختلف در بازار عرضه می‌شوند که هر کدام از آن‌ها امکانات متفاوت خود را متناسب با نیاز کاربران ارایه می‌دهند.

اگرچه تنوع دوربین‌های دیجیتالی در بازار بسیار زیاد است و شرکت‌های فراوانی در این زمینه فعالیت می‌کنند، اما کاربران حرفه‌ای همچنان سراغ مدل‌های به خصوصی از دوربین‌های دیجیتالی می‌روند و آن‌ها را برای خود ترجیح می‌دهند. دوربین‌های دیجیتالی را در حالت کلی می‌توان به دو بخش حرفه‌ای و معمولی تقسیم کرد.

کارشناسان مرکز تحقیقاتی PC World بر اساس یک بررسی جدید لیست بهترین دوربین دیجیتالی حرفه‌ای مخصوص کاربرانی که به‌تازگی عکس‌برداری حرفه‌ای را آغاز کرده‌اند، منتشر کردند.

 

EOS Rebel T3i کانن

1x1.trans برترین دوربین های دیجیتال برای حرفه ای های تازه کاراین دوربین دیجیتالی شامل لنز اپتیکال ۱۸ تا ۱۳۵ میلیمتری f/3.5-5.6 IS می‌شود و در اصل یک دستگاه هوشمند برای عکس‌برداری و تصویربرداری با کیفیت مناسب است. قیمت این محصول در بازارهای مختلف جهان بین ۸۰۰ تا ۸۵۰ دلار اعععلام شده است.

 

K-x پِنتاکس

1x1.trans برترین دوربین های دیجیتال برای حرفه ای های تازه کاراین دوربین دیجیتال که در خانواده محصولات SLR تقسیم‌بندی می‌شود، برای آن دسته از کاربرانی که به تازگی عکاسی حرفه‌ای را آغاز کرده‌اند بسیار مفید است. برای این محصول با همه مزایای خود فاقد باتری قابل شارژ است که این نکته اندکی باعث کاهش فروش آن در بازار شده است. قیمت این دوربین دیجیتالی حرفه‌ای در بازار جهانی ۶۵۰ دلار است.

 

Alpha NEX-5

1x1.trans برترین دوربین های دیجیتال برای حرفه ای های تازه کاراین دوربین دیجیتال حرفه‌ای که قابلیت پذیرش انواع لنزهای موجود در بازار را دارد و در عین حال در اندازه بسیار کوچک طراحی شده است، قادر است عکس‌ها و تصاویر را با کیفیت بسیار بالا تهیه کند و تجربه عکاسی متفاوت را در این زمینه ارایه دهد. تنها مشکل این دوربین دیجیتالی نداشتن فلش داخلی است. قیمت این محصول در بازار جهانی بین ۶۰۰ تا ۶۵۰ دلار اعلام شده است.

 

D3100 نیکون

1x1.trans برترین دوربین های دیجیتال برای حرفه ای های تازه کاراین دوربین دیجیتال یکی از مدل‌های اولیه در خانواده دوربین‌های DSLR است که البته قیمت آن نسبت به قابلیت‌ها اندکی گران است. این دوربین دیجیتالی برای عکاسان حرفه‌ای تازه‌کار قابلیت‌ها و امکانات فراوانی را شامل می‌شود و کیفیت تصاویر تهیه شده با آن بسیار قابل قبول است. قیمت این محصول در بازار جهانی ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار است.

 

Pen E-PL2 اولیمپوس

1x1.trans برترین دوربین های دیجیتال برای حرفه ای های تازه کار

این دوربین دیجیتالی نیز به صورت کامپکت و کوچک طراحی شده که استفاده از آن برای عکسانی که به صورت دایم در سفر هستند توصیه می‌شود. این محصول کوچک و سبک قابلیت‌های کاربردی فراوانی دارد و با حدود قیمت ۵۵۰ دلار در بازار جهانی به فروش می‌رسد.

منبع : dijitallberooz.loxblog.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 30 تير 1391برچسب:, ] [ 10:21 ] [ مهــــدی یوسفیـــان ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

خــوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 16673
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

کد آیکن نوار آدرس


بامبی